Torstai, 27 Huhtikuu 2017
CANews – myös näköislehtenä arkistossamme!

K-citymarket ja Anttila sekä Nenäpäivä aloittavat laajan yhteistyön

Kirjoittanut:  Lehdistötiedote
4 Syyskuu, 2013 - 09:19

K-citymarket Oy ja Anttila Oy aloittavat syksyllä 2013 mittavan yhteistyön Nenäpäivä-kampanjan kanssa. Lokakuusta alkaen K-citymarketeista, Anttila-tavarataloista ja Kodin1 -sisustustavarataloista löytyy runsaasti kehitysmaiden lasten etuja ajavan Nenäpäivän kannatus- ja lisenssituotteita. Yhteistyö on suomalaisessa hyväntekeväisyyskentässä ensimmäinen laatuaan.

Keskon käyttötavarakaupan ketjut K-citymarket, Anttila ja Kodin Ykkönen ovat vähittäiskaupan pääyhteistyökumppanit Ylen Hyvä Säätiön järjestämässä Suomen Nenäpäivässä 2013. Tulevan syksyn aikana ketjujen kaupoissa myydään kannatus- ja lisenssituotteita tukemaan vuoden 2013 Nenäpäivä-kampanjaa. Kampanjan tavoitteena on jakaa tietoisuutta Nenäpäivästä sekä kerätä ennätyssumma varoja kehitysmaiden lasten auttamiseksi.

”Olemme lähteneet toteuttamaan laajamittaista yhteistyökumppanuuttamme innolla. Nenäpäivä tukee ketjujemme arvopohjaa monella tavalla ja se on vilpittömän hauska keino tehdä hyvää. Henkilökuntamme on lähtenyt mukaan yhteistyöhön täysin sydämin, ja toivommekin, että yhdessä tekemisen riemu tarttuu myös asiakaskuntaamme. Haluamme, että kaikki sidosryhmämme ottavat Nenäpäivän omakseen ja lähtevät mukaan hyvän asian puolesta”, kertoo K-citymarket Oy:n ja Anttila Oy:n johtaja Jukka Koivunen.

Kampanjatuotteista merkittävimpiä ovat tietysti Nenät, jotka saavat tänä vuonna uuden muodon monstereina. Monsteri-Nenän hinnalla (1,99 €) voi lahjoittaa esimerkiksi koululounaan kymmenelle nepalilaislapselle.

Nenäpäivää voi tukea hankkimalla myös muita Nenätuotteita, kuten kestokasseja, t-paitoja, mukeja sekä myöhemmin julkistettavan artistin Nenäpäiväsinkkuja. Kannatustuotteita on saatavilla yksinoikeudella K-citymarketeissa, Anttila-tavarataloissa ja Kodin1 -sisustustavarataloissa sekä näiden verkkokaupoissa citymarket.fi, netanttila.com ja kodin1.com 16.10. alkaen.

Apua maailman köyhimmissä oloissa asuvien lasten hyväksi

Nenäpäivän keräysvaroilla tuetaan kehitysyhteistyöhankkeita, jotka keskittyvät lasten oikeuksien monipuoliseen edistämiseen kehitysmaissa.

”Yhteistyö K-citymarketin ja Anttilan kanssa on merkittävä virstanpylväs Nenäpäivälle. Pääsemme yhdessä toteuttamaan jotain sellaista, mitä Suomen hyväntekeväisyyskentässä ei ole ennen nähty. Yhteistyömme kautta yhä useammalla suomalaisella on mahdollisuus tukea kehitysmaiden lasten elinolojen parantamista. Yhdeksän kotimaista järjestöä vie avun perille luotettavasti”, toteaa Nenäpäivä-kampanjaa järjestävän Ylen Hyvä Säätiön toiminnanjohtaja Anu Rapeli.

Suomen seitsemäs Nenäpäivä-kampanja järjestetään tänä vuonna 16.10.–8.11.2013. Vuoden 2013 kokonaiskeräystavoite on 2,5 miljoonaa euroa.

Copyright © 2009-2017     www.canews.fi